donderdag 2 januari 2014

Goede voornemens

Heb een Neef die ik dit jaar via Facebook een béétje heb leren kennen. Eigenlijk ken ik hem nog steeds niet echt. Wel ging ik naast hem zitten bij de condoleance na de begrafenis van ons beider Tante, maar ook al volgen we elkaars Facebook-berichten en ontlenen we daar - gezien de regelmatige likes - genoegen aan, we hebben nog niet veel gespreksstof. Ooit reageerde hij op een enthousiaste beschrijving van mij van een leuk lekker Grieks restaurant in Utrecht. To Ouzeri. Toen dácht ik nog: Zal ik hem eens uitnodigen? Niet gedaan. 

Nu nodigt hij bij wijze van goed voornemen zijn Facebookvrienden uit om een real life dag met hem door te brengen. Dat is zijn goede voornemen 2014. Blijkbaar hebben ze in huis indringende gesprekken gevoerd over het fenomeen social media. Of dat echt is of niet.

Als je interesse hebt kun je het bericht 'liken'. Heb ik gedaan. Blind date met mijn Neef.


Geen opmerkingen: