donderdag 12 maart 2015

Encore

Uit de lp's des levens kies ik vandaag de lp 'Encore' van de King's Singers, met Engelse en Amerikaanse traditionals, die ze op deze lp  samen met het Gordon Langford Trio zingen. Het was mijn kennismaking met die o zo smoothe traditionals als 'O Shenandoah' en 'Scarborough Fair', 'The Oak and the Ash', 'None but the Lonely Heart'. Ik  kon er geen genoeg van krijgen. Dat mannen zó fluweelzacht konden zingen, de verbazing was eindeloos voor een meisje dat alleen maar nare mannenbroeders kende.

Niet de hele lp staat op Spotify, maat ik vind toch iets onder de naam 'Gordon Langford Trio'. Voor wie een stukje wil luisteren  De lp is bij Amazon te koop als vinyl, voor slechts $ 5,99. Zo kan ik mijn helemaal verpeste lp-verzameling vernieuwen.

Geen opmerkingen: