dinsdag 17 maart 2015

This Will Be The Day

Vandaag is de dag. We gaan de sleutel krijgen. Half een is de oplevering. Die duurt anderhalf uur, en dan krijgen we de sleutel. Een deskundige van Vereniging Eigen Huis komt mee inspecteren. Dan komt Dennis de stucadoor zijn emmers neerzetten. De tegels worden op een palet op de stoep gezet. Die gaan we zelf naar binnen dragen. Rinus de tegelzetter komt de sleutel halen. De man van de tapijten komt wat stalen brengen.

Ik denk dat ik naar de locale AH ga om narcisjes en blauwe druifjes voor in de plantenbak te kopen. Misschien wel tulpen. Hebben we al een kraan, vraag ik me af, als we nog geen sanitair en keuken hebben?   

En vanavond gaan we feestelijk uit eten bij de Griek Het Dikkertje  op de Amsterdamsestraatweg. Ik ben beetje nerveus.

Geen opmerkingen: