zaterdag 14 maart 2015

Tipies

Voor 2015 heb ik de organisatie van de jaarlijkse Familiedag op me genomen. Die valt op de eerste zaterdag van juni, dus - schat ik in - precies rond onze verhuizing. Ik was aan de beurt om het te organiseren. Bij alle zaken op de to-do-list is het nu een kwestie van gebeurd is gebeurd. Als ik het vandaag allemaal afregel dan hoef ik er niet meer over na te denken. 

De Familiedag 2015 heb ik bedacht in een bijzonder leuke uitspanning boven Schalkhaar boven Deventer. We kwamen er in november langs van een bezoek aan een wandafwerker te Lemelerveld. Het is ontzetten leuk en hip en gezellig en lekker. Niet dirct Overijssels, maar Mediterraans - Noord-Afrikaans, het heeft een speeltuin, een tipitent, ezeltjes, wandelroutes, klootschieten en wat al niet. 

Met de eigenaar neem ik het programma door: het tijdschema, het eten en de prijs. en na een half uur is alles in kannen en kruiken. De tipitent is 6 juni voor de Vermijtjes.

Geen opmerkingen: