zondag 1 mei 2016

Jarig

Heerlijk weer voor een verjaarsfeestje. Feestje in het tuintje. Iedereen lijkt goede zin te hebben en de koekjes en het avondeten van Jamia zijn perfect. Jamia is een beginnende cateraar te Utrecht. Zij kookt Marokkaanse keuken. Heel erg lekker. Kan ik iedereen aanbevelen. 

Doorgaans nodig ik op mijn verjaardag zo acht vriendinnen om tafel. Nu heb ik vanwege het nieuwe huis meer gasten: behalve de vriendinnen ook zussen, zwagers, schoonzus en een paar nieuwe Utrechtse vrienden. Het duizelt me af en toe van al die vriendschap die ik niet voldoende een op een kan beantwoorden. Ook Reenske is er, net terug uit Birma! 

Gelukkig neemt Bobby de catering voor zijn rekening. Kan ik een beetje duizelen. Zolang je er een beetje bij blijft lachen is het OK.

Geen opmerkingen: