zaterdag 9 juli 2016

Ain't they sweet

J. stuurt mij voor het nagenieten enige onderbelichte foto's van het feesje. Ook een paar van Bobby en mij. Och! Wat lief. Ik mopper wel eens tegen de mensen dat hij zo lang slaapt, en dan denken ze, wat dóet ze bij die jongen, maar kijk: dit is er dan ook. Ain't they sweet? 

Het is wel een mysterie hoe Bobby dat beleeft: als enige man op een vrouwen waarbij de vrouwen geen gesprekken voeren maar alleen maar zingend en dansend uit hun dak gaan. Het zingen doet me denken aan het groepje pubermeisjes vorige week op het strand van Bakkum, die uren onafgebroken samen zongen. Met dunne hoge stemmetjes. Ik zei nog tegen Leen, dat ik hoopte dat ze ooit uit diep uit hun buik gingen zingen.

Mannenfeestjes - stel ik me voor - gaan over voetbal en politiek en boeken en vrouwen.

Baukje zegt dat als Bobby hier in past, dat haar Cor de volgende keer ook wel mee kan.

Geen opmerkingen: