donderdag 7 juli 2016

Netwerken

Er is in onze 'opkomende' wijk een netwerk voor Zzp-ers, en ik heb bedacht; misschien is dat wat voor mij. De Zuilense Kring, heet het. Ik heb het al een paar keer voorbij zien komen, maar ik voel me wat beschroomd want ik ben geen zzp-er. Stel je voor dat ze me wegzenden - dat angstbeeld is al haast reden om niet te gaan. Maar ik wil toch nog meer nieuwe leuke mensen leren kennen...

Zo kom ik aan een picknicktafel met 8 personen, onder wie -zoals later blijkt - een muzikant, een eindredacteur, een verpleegkundige, een klusser, een verhalenverteller, een illustrator.

'Dag', zeg ik, 'zijn jullie de Zuilense Kring? Ik ben geen zzp-er, maar misschien bijna wel. Ik ken ook veel zzp-ers. Mag ik er bij komen zitten?' Dat mag.  

Wat een leuke mensen. Wat een leuke avond. Hier wil ik bij.

Geen opmerkingen: