woensdag 4 augustus 2021

Campingrecepten


Er is een site met koolhydraatarme campingrecepten en dat is precies wat ik nodig heb. Want we hebben twee pannen en twee gaspitten en geen ruimte voor subtiliteiten. Eigenlijk zijn vooral pasta en stamppotten geschikt voor de camping. Maar die mag ik niet of zeer met mate. Van de site kies ik andijviestamppot met in plaats van aardappelen bloemkool. En dan spekjes, hütenkäse en geraspte kaas erdoor. Bobby krijgt er apart wat aardappeltjes bij. Ik koop perongeluk veel te veel bloemkool, maar dat is niet erg. Groente mag onbeperkt.

Ik moet wel lachen om mijn etensbakjes onderweg. Een bakje mozzarellabolletjes, een bakje tomaten en een bakje meloenstukjes. En als tussendoortje een handje pinda’s. En daar moet ik van afvallen. Ik heb geen weegschaal meegenomen.

En de kinderen op de camping springen onvermoeibaar trampoline. En mijn powerbank is gevonden en teruggebracht bij de receptie.

Geen opmerkingen: