maandag 9 augustus 2021

Perspectivisch


Vandaag doen we - op mijn verzoek - een dag zonder programma. Bobby wil eigenlijk graag opbreken en verder, en ik wil wel drie weken hier op de eco-camping van Skummelövstrand blijven. De camping wordt steeds leger, in Zweden is de vakantie in juli en dus voorbij. In dit land is het volle leven weer begonnen. 
Het regent. Dat is best lekker. De pleisters en de tape op de tent houden het goed. Het is helemaal niet erg om pleisters op je tent te hebben.

Ik probeer een tekening van de vuurtoren van Hallands Väderö, maar als ik zover ben als ik nu ben zie ik pas dat er perspectivisch niets van klopt. De rode huisjes hadden verder naar achteren en kleiner gemoeten. Grr.

Na het tweede kopje koffie zegt Bobby: Wat héérlijk, een dag zonder programma. Hij gaat op zoek naar een bouwmarkt.

Geen opmerkingen: