dinsdag 3 augustus 2021

Het eten


Het eten houdt ons de hele dag bezig. Voor Bobby hebben we zes pakjes glutenvrij brood mee en diverse dozen glutenvrije pasta, voor mij diverse potjes met noten, pitten en zaden. Bij restaurants moet je steeds vragen wat er mogelijk is? Want wat er op het menu staat is niet goed. Of de fish en chips in pannen gefrituurd zijn waar niet ook al gepaneerde zaken in gefrituurd zijn. Ik wil geen aardappelen maar graag wat extra groenten, kan dat? En ik veel water, geen wijn of hoogstens een half glaasje.

De regel is nu dat ik slechts een keer per dag koolhydraten eet. Dus ontbijt ik de komende weken met eieren of met kwark. Gelukkig gaan we vanaf nu zelf koken. De koolhydraten komen dan bij het avondeten. En dat allemaal in het berkenbosje met uitzicht op de eindeloos spelende kinderen van de camping. Trampoline, glijbaan, schommels. En zelf hebben ze elektrische stepjes. En helmpjes op hun hoofdjes.
 

Geen opmerkingen: