zondag 29 augustus 2021

Puur Pascale

Het is alweer een paar jaar geleden dat ik de Vlaamse Pascale Naessens ontdekte met haar verrassende mooie recepten, alleen begreep ik toen nog niet hoe dat werkte met keto of low carb, en kookte ik er aardappeltjes of rijst bij. Dat is dus niet de bedoeling. Haar recepten is zijn overvloedig, met groente, eiwitten en vet, en dus zónder koolhydraten. Heerlijke recepten. Ik maak ze nu en Bobby krijgt er wat aardappeltjes of rijst bij. 

Deze maaltijd met bietjes en ricotta (en Thaise curry door een deel van de ricotta) is verrukkelijk. Komt op het lijstje voor als de vegetarische Nol en Erni weer eens komen eten.

En op dagen dat Bobby kookt eet ik gewoon wat de pot schaft, ook mét koolhydraten. Dan blijft alles en iedereen in evenwicht.

Recept:

Geen opmerkingen: