Bij de post een brief van het werk, waarin medegedeeld wordt dat er voor een nieuwe provider is gekozen voor de mobiele telefoon: Dekatel. Vandaag is de dag, en ik krijg er al enige dagen sms-jes over, 's morgens om 08 uur. Vandaag stopt het Vodafone-abonnement en krijg ik een KPN-abonnement via de firma Dekatel. Het is tout simplement, schrijven ze geruststellend, maar dat gelooft natuurlijk niemand. Ik hoef alleen maar een simkaart te vervangen, zeggen ze.
Het is echt zo'n ding om te verdringen tot het zover is, en dat moment is daar vanochtend in de tram. 'Geen service'.
Het is duidelijk: de mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest... Met een naald kun je de simkaart uit de iPhone peuteren en de nieuwe is er zo ingefrut. Verder heb ik een nieuwe pin-code. Daar ben ik niet blij mee... Maar dat is 'n kwestie van wennen. Kijken of en waar ik die kan wijzigen.
Dit zal wel goedkoper zijn dan Vodafone, en waarschijnlijk zit er nog een addertje onder het gras. En ja hoor: nu lees ik de brief goed en zie ik dat ik geen recht meer heb op internet in het buitenland en slechts een beperkt bedrag aan sms-jes in het buitenland. Ach, heel begrijpelijke maatregel. Het is alleen niet fijn dat-ie voor je genomen wordt.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten