woensdag 30 april 2014

Neo-nep

Zoals u weet zet ik nogal graag tamelijk romantische plaatjes op mijn blog, met mooie kunst, natuur, bloemetjes, eten, alsof ik mezelf en de wereld er dagelijks van wil overtuigen dat er ondanks alle lelijkheid voldoende schoonheid is. Als je het maar ziet, kunt zien, wilt zien. 

Maar vandaag motregent het en heb ik een interview ergens op een industrieterrein ten noorden van Eindhoeven. Een soort neo-nep. Ik vrees dat de man die ik ga interviewen dit zelf bedacht en gewild heeft. Wat te denken van mensen die met dit soort lelijke architectuur willen pronken?

Het pand is heel erg beveiligd met hoge hekken. Vandaar dit rare perspectief. Want die wil ik niet op de foto. Mijn bolide fleurt - voor mijzelf dan - het plaatje nog een beetje op. Selfies niet van mij, maar van de auto.

Geen opmerkingen: