donderdag 3 april 2014

Vrienden ordnen

Ik heb meestal de dingen pas in de vingers als ze goed in een ordner zitten met zelfgekozen tabbladen. Met dat ordnen kan ik weken zo niet maanden wachten. Dan liggen er stapels papier die allemaal belangrijk zijn, en die verwerkt moeten worden, maar dat moet altijd nog. Inzake het nieuwe huis hebben we allebei een ordner, maar Bobby heeft de Hoofdordner. Hij heeft een ordner met wel 20 tabbladen. Daar ben ik echt van onder de indruk. Als ik er ook zo-een wil moet ik hem zelf maken.

Vanavond ga ik behalve contracten lezen ook eindelijk mijn ordner indelen. Ik heb een hele vrolijke ordner met motieven van bloemetjes & bijtjes gekocht. Ik kies onze nieuwe vrienden van het laatste halfjaar als indeling voor de tabbladen. De woningbouw, de aannemer, de makelaar, de hypotheker. Onder het eerste tabje zitten mijn eigen financiële overzichten. Daarin heb ik staan hoeveel we aan elk van onze nieuwe vrienden moeten betalen. Zo krijgt onze vriend de makelaar straks 1500 euro, en de hypotheker 3400. Zij zijn samen ook vrienden, zie de foto De notaris is ook weer een vriend van hen - ben even kwijt hoeveel hij straks van ons krijgt. Het zijn allemaal fijne jongens.

Geen opmerkingen: