zaterdag 14 juni 2014

Broken Hearts

Na het WK voetbal om 23 uur moet Bobby nog twee uur naar zijn werk. Ik vind dat maar niets, maar dat helpt natuurlijk niet. Want wat moet dat moet. En hoe uitgeput ik ook ben van de week, ik ga niet naar bed. Nee, er moet nodig weer getekend worden. 

Vandaag wordt het k.d.lang. 'Trail of broken hearts'.  Ik was ooit een tijdje echt verliefd op haar. Stelde mij voor dat er duizenden vrouwen op haar verliefd waren, wier harten zij brak. 
Bij het zoeken naar foto's van haar zie ik dat ze nu een bril heeft en veel ronder is. Middelbaar. Ook jongensmeisjes worden op enig moment middelbaar. En steeds meer Vrouw. 

Ik teken natuurlijk het jongensmeisje van weleer en app de tekening rond 01 uur naar Reenske, die tot mijn onuitsprekelijke  vreugde ziet wie het is. Dat is ook niet zo moeilijk want ik heb het erbij gezet.

Geen opmerkingen: