woensdag 25 juni 2014

Slieren

Foto Hani501
Ik moet naar een feestje, maar ben mijn sleutels kwijt. Als je haast hebt is het moeilijk vinden. Ook is het met haast best ver van de Zeeburgerdijk naar de Prinsengracht. Tram 7. 

Maar het feestje is zo gezellig dat ik toch bijna de laatste tram terug mis. Het wordt zodoende een lange tocht terug met tram 10 (tot Alexanderplein), 9 (tot Oosterpark), 3 (tot Muiderpoortstation) en tenslotte toch de 7. Als ik even langer had gewacht op de Weteringschans had ik niet steeds hoeven overstappen. Maar ja, wat doe je als je niet weet of de laatste tram al geweest is?

Als ik al lang en breed in bed ligt lees ik Arno (rechts op de foto) op Facebook: Ik ben benieuwd of Lucie Theodora wel thuis is gekomen. Oei, is dat wel goed voor mijn imago? Of juist? Het is wel lekker weer eens zo te slieren in de nacht. Op de foto Cas en Arno. Hani501 was er ook om foto's te maken. Ze heeft nog foto's gemaakt terwijl ik danste. Maar die heeft ze niet online gezet. Zeker niet erg flatteus...

Vanochtend vind ik mijn fietssleutels weer terug. Ze zitten klem in een van de piepkleine borstzakjes van het jasje dat ik aanhad.

Geen opmerkingen: