woensdag 5 juli 2017

Student aan huis

Door alle alarmerende berichten van de laatste weken over ransomware nodig ik Student aan Huis maar weer uit om mijn computer te checken of de beveiliging nog wel voldoet. Deze student aan huis zegt dat alles voldoet. Hij haalt wat scanners over mijn programma's en maakt een back up en dan zijn we 2,5 uur verder en ben ik gerustgesteld. Dat mijn iPad traag is komt doordat hij 4 jaar oud is. Daar helpt weinig meer aan.

Achteraf weet ik niet goed of het gewoon een prettig jongmens was die naar eigen inzicht handelt of dat er een Student-aan-Huis beleid is dat alle Studenten-aan-Huis volgen. Het opschoonprogramma WiseCare dat mijn vorige Student-aan-Huis te Amsterdam erop gezet had en dat nogal agressief was in het promoten van de betaalde 'pro'-versie heeft deze nieuwe Student aan Huis vervangen.

Geen opmerkingen: