donderdag 2 mei 2019

Vriendinnenfeestje

Jarig zijn en dat vrolijk vieren is een hele kunst. Op de een of andere manier kleeft er altijd wat spanning en stress aan. Dit jaar lukt het me echter wonderwel. Het zal wel komen doordat ik er de tijd voor heb. Ik geef een ouderwets vriendinnenfeestje thuis. Want én de vriendinnen én de Geschwister én de nieuwe vriendenstellen via Bobby - de mensen zijn me allemaal even lief en aardig - maar allen tezamen in mijn kamer dat trek ik niet. 

En als je het op de maat doet die je past dan is verjaardag vieren echt leuk. De hele dag door werk ik fluitend aan een mooie champignonsoep, drie maaltijdsalades, met stokbrood, en mini-tompoezen toe... En de vriendinnen smikkelen en smullen en kletsen honderd uit. 

Mijn pleidooi aan de vriendinnen voor óók vriendinnenfeestjes horen ze vriendelijk knikkend aan, maar elke keer is het weer de vraag: krijg ik hen ook zo ver om zelf ook een jaarlijks vriendinnenfeestje te organiseren? Onze eigen extended families

Geen opmerkingen: