zaterdag 18 mei 2019

Knip en plak

Ik ben er nog niet achter hoe ik foto’s van Google Drive snel naar de iCloud kan brengen. Voor een nieuwe ledenwerfactie wil ik weer een collage van ons koor maken, zodat het aspirant-lid denkt: dáár wil ik bij! Een collage van de mensen werkt min inziens beter dan een foto van het koor. Ik had Elsbeth gevraagd om met haar camera foto’s te maken, want dat kan zij goed. Het ging allemaal tamelijk rommelig, maar ze maakte er veel. Ze stalde de foto’s op Google Drive. 

Maar ik maak de collages op de iPhone met een collage-app. Dus moest ik alle veertig foto’s een voor een downloaden op de computer en die dan weer uploaden naar Dropbox en naar de iCloud. Dan ze in het appje laden en knutselen. Ik ben er zo twee uur mee bezig. Ach, de aanhouder wint. En je bent die twee uur zo weer vergeten.

Geen opmerkingen: