dinsdag 3 december 2019

Lowlights

Het Poolse maisje had gesuggereerd dat ik rode highlights zou nemen toen ik in september advies vroeg hoe mijn huidige haar op te leuken. Highlights zijn volstrekt onbekend terrein voor mij, dus ik weet het niet. K. blijkt ook highlights te hebben, die heeft laatst al uitgelegd hoe het werkt. Met stukjes aluminiumfolie. 

Nu vertelt het Poolse maisje: ‘Je kunt highlights nemen, maar ook lowlights.’ Huh? ‘En het kan ook allebei.’ Het wordt steeds moeilijker kiezen. ‘Wat adviseer je me’, vraag ik, maar daar waagt ze zich niet aan, ik moet zelf kiezen. Maar zelf houdt ze erg van lowlights, dan fleurt het bestaande wit en grijs extra op. Dus kies ik voor lowlights, donkere stringen in het haar, kijken hoe dat staat. En wellicht later ook nog highlights

En op de leestafel light lokkend het AD, met daarin een interview met Loes Luca met kort helrood haar. Iedereen zegt dat dit grijze mooier is.

Geen opmerkingen: