zondag 1 december 2019

Terug naar Schotland

Eerst wil ik één fotoboek maken over heel 2019, maar ik kom om in de foto's. Hoe te beginnen. Waar? Hoe in te delen? Ik download de foto;'s uit de cloud, deel ze in in themamapjes, maar dat blijkt werkendeweg toch onevenwichtig. Uiteindelijk begin ik met het vakantieboek Schotland 2019. Ik download diverse fotoboeken-editors, want ik heb al jaren geen fotoboek meer gemaakt, maar die van het Kruidvat bevalt me nog steeds het beste. Daarmee kan ik door mijn mapjes bladeren en per spread werken en desgewenst spreads toevoegen.

Wat is dat leuk, het fotoboek. Wat hadden we een prachtige vakantie. Dat zie ik nu pas. Het boek eindigt op de gipskamer in het Diakonessenziekenhuis te Utrecht. De gipsmeesteres doet mij hardroze gips om. Ik ben (nog) heel vrolijk. Wist ik veel. De foto op het omslag is op de Orkneys, op het Mainland bij Stromness, met uitzicht op het eiland Hoy. Om 03 uur is het boek klaar. 5 december kan ik het ophalen bij mijn buurt-Kruidvat.

Geen opmerkingen: