vrijdag 22 januari 2021

Soestdijk

Álle foto’s in het grote digitale familie-archief zijn mooi en iconisch, maar net als die van Schiphol (had ik die hier nu ook gepubliceerd?) vind ik deze van ons te Soestdijk weer eeuwigheidswaarde hebben. Die auto! Die jurkjes! 

Van de week stond ik hier met Leen, die boswandelingen maar griezelig saai vond, maar ik beloofde haar de opwinding van Soestdijk. En na afloop deze foto. En dat was raak. Geen idee van wanneer tot wanneer de Soestdijk-defilés waren. Deze foto moet rond 1961 zijn. Maar wij gingen toch niet naar Soestdijk als daar geen defilés waren?

Juliana werd in 1948 koningin en zij ging toen haar verjaardag te Soestdijk vieren met kilometers lange optochten langs hun bordes. Halverwege de jaren vijftig kwamen die defilés ook op tv. 

O nee, de foto van ons rijtje te Schiphol (1966) had ik niet hier maar op Facebook geplaatst. Dan ook nog maar even hier.

Geen opmerkingen: