vrijdag 1 januari 2021

Happy New Year

Eerst denk ik nog dat we de jaarwisseling met zijn tweetjes thuis (en Youp) wel aan kunnen, maar het lijkt me toch wel een beetje saai en ik nodig Zus&Zwager3 uit om het oudejaar bij ons voor de houtkachel uit te luiden. Ik haal oliebollen, gezonde hapjes en een Drentse droge ‘kostersworst’ en de avond kan niet meer stuk. Vooral de Drentse droge worst valt erg in de smaak.

Deze Oud-en-Nieuw is een beetje spannend vanwege dat vuurwerk echt verboden is. Qua Oud&Nieuw wonen wij in een buurt, die vaak in het nieuws komt, dus het is even afwachten. Maar er zijn dit jaar nergens autobranden, en er is beduidend minder vuurwerkdan normaal. Geen politie, geen buurtvaders, slechts één helikopter. Het buiten met de buren staan kletsen wordt ook minder gedaan, dat is jammer want dat vind ik altijd zo fijn saamhorig, maar gelukkig zijn er wel een paar. 

Het is heerlijk genoeglijk en gezellig en dan hebben we dit programma-onderdeel ook weer gehad. Happy New Year!

Geen opmerkingen: