vrijdag 22 januari 2021

Wagenpark

Decennialang stond ik om kwart voor zeven op, maar nu de dingen zijn zoals ze zijn vind ik kwart over zeven opstaan best heel vroeg. Dat doe ik als ik ochtenddienst heb bij de Buurttaxi. Daar begin ik om half negen. Ik heb echt een uurtje tutten nodig voor ik de deur uitga. Vandaag zijn er gelukkig weer wat meer ritten. Koos heeft telefoondienst. Koos is altijd heel vroeg en over-ijverig. Vanochtend vroeg heeft hij het hele wagenpark uit de parkeergarage gehaald en voor de deur van onze ‘centrale’ gezet. Wij hebben hybride auto’s en hij gaat die dan allemaal opladen. Dit is nog niet voorgekomen: vier lege plaatsen voor de deur. Dus iedereen blij met deze foto. 

Er zijn weer wat meer ritjes dan de vorige eken gelukkig. Misschien is dat het onbedoelde bij-effect van de aangekondigde avondklok. Dat mensen er overdag weer meer uitgaan. Ik heb een mevrouw die  naar Albert Heyn gaat. En weerom. Een mevrouw die zich bij een nieuwe fysiotherapeut nieuwe steunkousen gaat laten aanmeten. Een oude moeder en dochter die wekelijks naar het graf van wijlen pa op begraafplaats Daelwijck gaan. Zorgzame dochter.

Geen opmerkingen: