zaterdag 5 juni 2021

A tent of one’s own

Op mijn bovenkamertje droom ik van een tent voor mijzelf. Dat ik ergens op een natuurcamping ga staan en een beetje existeren. Aan een rivier. Onze ‘gezinstent’ is twee jaar geleden in Schotland gescheurd en daar moet nog een nieuwe voor komen. Ik herinner me nog goed hoe het zoeken van onze tunneltent ging. Ik wilde een ‘driekamerappartement’ met behalve een ruime woonkamer en een slaapkamer ook een kofferkamer, tot grote verbijstering van Bobby die in zijn leven vóór mij altijd fietsvakanties had gedaan met mini-tentjes en minispulletjes.

Die tent moeten we nog vervangen voor de komende zomervakantie, maar dat slag is echt te groot voor een meisje alleen. 

Natuurlijk zoek ik wel weer gelijk een tent met twee ‘slaapkamers’. Een om te slapen en een voor de spullen. Om een idee te krijgen vind ik bij Amazon de M Montis. de gele, à € 199,- Bobby, eerst een beetje verbaasd over deze voor hem nieuwe wens, moet enorm lachen om de vierpersoonstent die ik mijzelf bedacht had.

Op Marktplaats vind ik er een voor €125,- de groene. Daar kan men zich toch geen buil aan vallen.


Geen opmerkingen: