maandag 21 juni 2021

Glutenvrij (9) en voetbal

Voor onder de wedstrijd NL-Noord-Macedonië (van 18 tot 20 uur) had ik een Griekse bonenschotel uitgekozen, die afgemaakt wordt met een laagje panko (Japanse broodkruim) of paneermeel. Waar haal je dát nu weer glutenvrij vandaan? We hadden ook al vastgesteld dat we op zondagochtend het beschuitje zo node missen. Dus ik googelen en kom terecht bij de winkel Holland & Barrett, voorheen De Tuinen. Daar kom ik nou nooit, maar inderdaad, daar hebben ze dat op voorraad. en zo groeit onze apothekerskast, waar alle glutenproducten uitgegooid waren en onder de buren verdeeld, langzaam weer dicht. 

Trouwens, Denzel Dumfries die ik gisteren tekende is helemaal geen uitblinker vandaag en Steven Berghuis speelt wel mee, maar die komt nauwelijks aan de bal. Wel Memphis en Giorginio Wijnaldum, maar die heb ik allebei al een keer getekend, evenals Steven B. 

Geen opmerkingen: