vrijdag 9 juli 2021

Anúna

Stilstaan bij wat je raakt. Al een tijdje luister ik steeds als ik een uurtje op Spotify muziek ga luisteren naar de Ierse vocale a capella zanggroep Anúna. Het is heel heel heel mooi harmonisch: katholiek, Keltisch, Ierse volksmuziek. Zo mooi als de Kings Singers waarbij ik ook nooit kan stoppen met luisteren. Als ik ze Google voor wat achtergrondinformatie zie ik dat ze op 14 december a.s. optreden in TivoliVredenburg en ik bestel spontaan kaarten.

Du moment dat ik betaald heb herinner ik me dat ik een paar jaar geleden ook bij zo'n concert was. Met Kerst. In TivoliVredenburg. En dan vind je dat op je blog terug. Inderdaad: december 2016. Ik was er met Zus1. Ik vond het heel mooi. Ik schreef toen dat ze dat Kerstconcert al jaren deden. Dus misschien doen ze precies hetzelfde. 

Over Anúna:

Geen opmerkingen: