zaterdag 31 juli 2021

Campings

Het vinden van een droomcamping is geen sinecure.  Twee jaar geleden in Zuid Zweden stonden we steeds ongeveer aan zee. Via allerlei ingangen als 'charmecamping', 'ecologische camping' en 'droomcamping' hebben we een stuk of 20 campings bekeken. Dan moet je de website vinden, de locatie, de website in het Nederlands vertalen, kijken of er een beetje een grote plaats met een ICA-supermarkt in de buurt is, want met ons tuiltje aan dieetwensen inmiddels kunnen we niet meer uit bij een locaal supermarktje. en dan staan er commentaren onder van mensen die het heel vies vinden of de receptie was een keer gesloten. 

En het verleden echoot mee. Ik wil naar de zee, met leuke haventjes en gekleurde huisjes en gladde rotsen, ik griezel van dat Zweedse binnenland met Eeuwig Zingen de Bossen. Daar word ik heel depressief van. Bobby heeft ooit een (of meerdere) fijne fietsvakantie(s) gehad van Zweeds meer naar Zweeds meer en 's ochtends zwemmen in het koele water. Hu, dat is dan weer niets  voor mij, alleen bij een hittegolf ga ik zwemmen.

Vanochtend teken ik alle bekeken campings maar eens op een kaart. Wie weet helpt dat bij de tweede ronde. 

Geen opmerkingen: