woensdag 14 juli 2021

Waar is de ingang?

Vandaag heb ik een ritje naar het UMC. Dat heb ik nog nooit gedaan, het is ergens op wat ooit De Uithof heette en nu Utrecht Science Park. Zo’n gebied waar je altijd in verdwaalt, of je nu met de bus, de fiets of de auto bent. ‘Hoe kom je daar’, vraag ik nog aan de medechauffeur, ‘via de A28?’ En die zegt: ‘weet je het Wilhelmina Kinderziekenhuis’ en dan volgen er wat links-rechts-aanwijzingen die ik al niet meer hoor, want ik weet het Wilhelmina Kinderziekenhuis al niet. Maar ik vind het. Gewoon de borden volgen naar ‘HUMC’ en alle parkeergarages negeren tot er een bord ‘Hoofdingang’ verschijnt.

Daar staan allemaal Regiotaxi-busjes om patiënten te vervoeren. Wat een business. Geen idee hoe mijn klant eruit ziet. We gaan het zien.



Geen opmerkingen: