donderdag 22 juli 2021

Jarig

Eén van de zaken (little things) waar ik nogal gemengde gevoelens over heb is de appgroep van de 50+-gymnastiekgroep. Zeker sinds Corona wordt er veel in gefeliciteerd. 26 leden, 26 verjaardagen, en vele huwelijksfeesten. Die app ontploft van tijd tot tijd van de Happy Birthday-gifjes. Grr. Ik doe nooit mee, zo stom vind ik het. Maar het is natuurlijk pure hartelijkheid. Wil, de penningmeesteres, maakt voor elke verjaardag een collage. ‘t Is dat ik alle felicitaties altijd onmiddellijk delete, anders kon ik er nu wat van laten zien. 

Het erge is dat ik het plaatje dat ze voor mijn verjaardag gemaakt had ook meteen weggegooid had en niet eens bedankt. Ze vroeg er later wat schuchter naar en ik schaamde me echt dat ik in mijn hekel aan die app-explosies zo onattent was geweest. Nu heb ik haar vanmorgen maar gecomplimenteerd met dit plaatje. Dat komt goed aan.

Voor wie nu geïnspireerd is: ze maakt ze met de app PhotoFunia.

Wat ze voor mij had gemaakt:




Geen opmerkingen: