donderdag 18 mei 2023

Domweg gelukkig

De grastrimmer is gewéldig. Opeens ziet de tuin er uit zoals ik dat gehoopt had. Het belangrijkste is om een beetje wildernis te beteugelen en wel het gras. 

Reenske is er ook. Ze helpt me met de grastrimmer. En vertelt dat ze een stacaravan heeft gekocht op de Veluwe die ze in augustus kan betrekken. Op een stiltecamping in Elspeet ofzo. Haar foto’s laten een volstrekt aangeharkt tuintje zien met stukken geschoren gras en zelfs veel grint. Haar uitdaging zal zijn die te laten verwilderen, zoals het mijn uitdaging is de wildernis een beetje te beteugelen. Dus dat is dan alweer het einde van de samenwerking. 

De accu van de grastrimmer is wel eerder leeg dan ik zou willen, maar dat is misschien omdat ik niet van ophouden weet, dus einde middag ga ik nog een keer. Vandaag vind ik dat ik de mooiste tuin van het park heb.


Geen opmerkingen: