woensdag 10 mei 2023

Naar de Printerette

Het is zover. Het programmaboekje (16 pp) mag gedrukt gaan worden. Vorige week heeft Connie het helemaal doorgenomen, Loes heeft nog wat inleidende woorden over de keuze van de liederen aangeleverd. Nog wat gedelibereer over de oplage. We hebben geen idee hoeveel mensen er komen. Er is een rondvraag geweest: hoeveel mensen verwacht jij. En sommigen verwachten er 10, en anderen drie. Sommigen zeggen sneu dat níemand komt. Ik denk dat er van mijn Umfeld / familie wel zes ofzo komen. Er komen ook twee van de gym!

Ik ga voor 150 programmaboekjes.

Gisteren naar de Printerette, laat ik voor de zekerheid toch nog maar een proef drukken. Zie ik weer allemaal foutjes! Sommige tekst die gecentreerd zou moeten zijn is dat ineens niet en andersom. Grr. Dus de usb-stick maar weer mee naar huis.

Shirley heeft het boekje te elfder ure ook nog eens gelezen (twee weken later dan ik het gevraagd had) en vijf fouten ontdekt. Dab leg ik het ook nog maar aan Bobby voor en die ziet er ook nog wat verbeteringen. 

Nu nu naar de drukker. 150 stuks graag. 

Geen opmerkingen: