dinsdag 2 mei 2023

Zwarte schoenen

Dan hebben we nog de kwestie van de zwarte schoenen voor het optreden. Ik was verrast door deze aanbieding van hippe ‘orthopedische schoenen’ op Facebook, met de belofte dat de drager ervan nooit meer pijn zou hebben. Ergens wist ik zeker dat de advertentie van Chinese oplichters was, maar toch kon ik ze niet laten staan. Ik heb ze besteld. Maat 40, een halve maat te groot. 

Daarna krijg ik mailtjes (vooral aanbiedingen) van de firma MySoof uit Amsterdam. De laatste dagen krijg ik berichten dat de schoenen bijna komen. Eindelijk. En vandaag zijn ze er. Twee schoenen los in een bubbeltjes-enveloppe. Afzender-adres: Bantian Street Longgang District.

Heel licht (van gewicht) en heel erg kunststof zowel de zool als de bovenkant). Maar onder mijn zwarte broek met witte stippen staan ze wel heel mooi. 

Ondertussen heb ik ook een spuitbus zwarte verf voor suède gekocht om mijn teruggevonden flets-donkerblauwe suède laarsjes een zwarte boost te geven. Nog anderhalve week om te experimenteren.




Geen opmerkingen: