vrijdag 30 april 2010

Koninginnedag 2010

Het wordt wel een beetje saai, maar op het housewarming feestje zeggen ze dat ze het wel snappen, dat ik zeg dat ik even mijn huis niet uit wil. Dat ik best mensen wil zien, en interesse heb, maar dat men zich voorlopig even bij mij thuis moet vervoegen. Iedereen is welkom en ik zal heerlijk koken, maar wel híer.

Koninginnedag aan de Zeeburgerdijk. De oranje stoelen op het balkon had ik al. Er gebeurt hier helemaal niets! Ook geen kinderen op straat., die hier doorgaans in de weekends toch in groten getale spelen. Nou vooruit dan: een wandelingetje langs het Amsterdam-Rijn-kanaal. Op de brug lopen gasten van Camping Zeeburg zich vrolijk op te maken voor luidruchtige Koninginnedagpret ergens in de meutes in de binnenstad. Zij wel.

Geen opmerkingen: