donderdag 8 april 2010

Levada's

Dit is waarschijnlijk het laatste blog vanaf Madeira, want ik heb een melding van T-Mobile gehad dat ik 75% van mijn toegestane (?) internetgebruik heb opgebruikt. Ik snap de melding niet, maar het zij zo. Ik denk dat het ook wel goed is te stoppen. Maandagavond brachten we Vespa naar Riemer te logeren, en Riemer riep onmiddellijk enthousiast tegen mama Ekfa: "Mama, mama, Lucie heeft ook een iPhone", waarna we alle drie als een gek Apps gingen uitwisselen. Leen en Bobby keken vol verbijstering toe. Leen had de raarste verhalen over iPhone-verslavingen, bijvoorbeeld iemand die een hele iFarm te verzorgen had, drie kwartier was ze er dagelijks minstens mee bezig. Dat heb ik allemaal niet, ik wil alleen maar plaatjes laten zien van waarin ben. Heel onschuldig, maar ook verslavend. Vroeger blogde je maar een keer per dag, zegt Bobby. Nu is het dus afgelopen. Dankzij T-Mobile. Een laatste poging met een plaatje van een levada - al die schitterende bloemen houdt u tegoed.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Geen opmerkingen: