woensdag 15 februari 2012

Tender Loving Care

Ik lig de hele dag in bed en alles, maar dan ook álles doet zeer. Liggen alleen al doet zeer, en daarnaast zijn hoesten en niezen extra pijnlijk. En dat doe ik veelvuldig. Zo'n explosie die je voelt aankomen en die niet tegen te houden valt. Er is sprake van een licht rochelende ademhaling, een toestand die op zich verlicht zou kunnen worden door een harde hoest, ware het niet dat hoesten zo'n pijn doet. Staand hoesten gaat qua hoesten het beste, maar opstaan en staan dan weer niet.

Wat gebeurt er nog meer? Af en toe heb ik een uitje naar de keuken voor thee, een beschuit, of bouillon. Waar ik dan weer een uur van bij moet komen. Appelmoes zou het beste zijn, maar dat heb ik niet op voorraad. Zal ik Buurman vragen? Of toch zelf naar de buurtsuper scharrelen? De beide kattenbakken moeten nodig verschoond, maar die taak is momenteel way too much.

Op de iPad kijk ik af en toe een stukje Uitzending Gemist met als hoogtepunt tot nu ie: Prinses Christina is 65 jaar geworden. Lezen gaat niet.

- TLC is wat je nodig hebt, whatsappt Hani501. 
- Wat is dat nu weer? whatsapp ik terug.
- Tender Loving Care.
- Ja!!!
Want ik heb wel hedendáágse griep, met af en toe wat virtuele steun.

Get Microsoft Silverlight
Bekijk de video in andere formaten.

Geen opmerkingen: