vrijdag 23 maart 2012

Art for art's sake

Een van de lastige dingen van naar een door iedereen geliefde bestemming af te reizen is dat je allemaal tips mee krijgt. 'Móet je doen!' Een van de tips betreft een prentenzaak vlak bij het Peggy Guggenheim museum. Bac Art Studio (adres: Dorsoduro 862. Je denkt: dat vind ik nooit, maar dan loop je er gewoon langs). 'Attractive and affordable etchings and prints of Venice by artists Baruffaldi and Cadore.' Ze verkopen er etsen en prenten van etsen. En homo-erotische (mannen) art.

Ik loop door de zaak en vind alles leuk, maar kan niet kiezen. Er is niet eentje die eruit springt. Bovendien weet ik niet of ik voor een origineel etsje à 260 euro zou gaan of voor een print die veel groter is qua afmeting. Al dat getwijfel, gék word je ervan. Shall we help you choose? Vragen de heren.
Nu is het de laatste dag. Ga ik nu de hele dag lang alles etalages waar ik heb lopen twijfelen? Hij heeft een webwinkel, dat scheelt.

Geen opmerkingen: