vrijdag 23 maart 2012

Punta della Dogana

Een andere bestemming waar we naar toe móesten (en wel van Vinnie) is Punta Della Dogana, een spliksplinternieuw hedendaags museum met ontregelende kunst. Ik op mijn beurt kan nu deze bestemming ook weer even dwingend aan de volgende bezoeker doorgeven: hij is zeer onverwacht verrassend en de moeite waard. Een goede tegenhanger tegen al het behaagzieke hier.

Het is te laat, ik ben te moe, we hebben de hele dag en avond door Venetië gelopen, melancholisch dat het voorbij is. Ik zou alle informatie over dit museum erbij moeten zoeken om te laten zien en te vertellen hoe boeiend ontregelend kunst kan zijn. Misschien, later, thuis.

Bobby heeft dat niet heeft, druk voelen omdat mensen die je hoog acht je tippen dat je ergens naar toe móet. Ik wil al die tips opvolgen om die mensen te laten weten hoezeer ik hen waardeer, maar het is te veel. Bobby had ook nog tips gekregen, maar hij zegt tegen die mensen: het is er helaas niet van gekomen, volgende keer beter! 

Toch vind ik ze leuk, tips. Het schept een band.

Geen opmerkingen: