woensdag 18 februari 2015

Bobby's dream

Als ik Bobby érgens gelukkig mee kan maken - en dat mag ook wel weer eens - dan is het wel met een bezoek aan de Hornbach. Zelf wil ik altijd na 5 minuten weer wég uit de Hornbach. Maar op weg naar de firma BMN te Nieuwegein rijden we pal langs de Hornbach. 

Jaren geleden heb ik hem al een gereedschapskast van de Hornbach beloofd. Die wilde ik zelf al wel hebben, zo leuk vond ik die. Maar dat leek me overdreven omdat ik helemaal niet van klussen houd. Bobby wel, maar die had er geen plek voor. 

Maar nu... straks... in zijn kluskamer... Dat meubel van Hornbach is stoer en kleurig en heel systematisch. Je kunt het modulair opbouwen. Hij staat er helemaal bij te stralen. Ik haal snel bij een verkoper de folder met prijslijst en kleuren, en dan gaan we weer.

Geen opmerkingen: