zondag 2 augustus 2015

All that jazz

We hebben een oude poster met Jazz Classics uitgekozen voor boven de piano en ik ga naar Catch voor een lijst. Wat een leuke zaak! Door Ex en haar lijstenmakerij was ik wat eenkennig op het gebied van inlijsten, want zij was de beste, maar deze jongen van Catch kan er ook wat van. Ik ga in eerste instantie voor een aluminium matwitgouden lijst, maar hij weet me richting een houten zwart-en-gouden lijst te bewegen.

Catch bevindt zich in hartje Utrecht, vlak onder de Dom. Het is een heel gedoe om daar met de auto te geraken, je moet langs hele smalle kronkelige grachtjes, maar vanuit Zuilen met de fiets of de bus en een forse ingelijste poster is geen aanlokkelijk alternatief, dus ik bijt me er doorheen en natuurlijk lukt het.

In Catch krijg ik zowel van klanten als van de inlijster uitgebreide complimenten voor poster en lijst. Bobby is ook helemaal tevreden en zo zijn we weer een stapje verder naar het Eigen Huis.

Geen opmerkingen: