vrijdag 14 augustus 2015

Regen

Nu is het zover: het regent. De hele nacht heeft het geregend. Het is inmiddels half elf en het ziet er uit alsof het nooit meer zal stoppen met regenen. Gisterochtend was ik vol energie en goede zin, en heb ik de catering verzorgd, nu mag Bobby ontbijt maken. Want zo lang het regent blijf ik in bed. Daartoe heb ik een toepasselijk boek gekocht van Sue Townsend:  The Woman who went to Bed for a Year. Ik heb het gisteren nog voorzienig gedownload in The Cottage Inn. Want in alle e-boek-stress van nog maar enige dagen geleden had ik het het wel gekocht, maar blijkbaar nog niet 'uitgepakt'. Misschien gaan we straks wel naar de grootste en meest. beroemde tweedehandsboekwinkel van de UK. Barter Books in Alnwick.

Veel medekampeerders breken op en pakken hun boeltje in de stromende regen in. Hú. 


Geen opmerkingen: