donderdag 6 augustus 2015

Zonnebaden

Zodra de zon schijnt wil Bobby altijd graag naar de Maarseveense Plassen en wel naar het naaktstrand. Dat vindt hij gewoon. Ik moet altijd wat overwinnen want ik vind het niet gewoon en elke keer ik stuiter ik weer tegen mijn weerstanden aan. Ze zijn niet zo hevig, maar toch. Het is natuurlijk mooi en vrij, naakt recreëren in Gods Vrije Natuur, maar dat gevoel komt niet direct pas en soms ook helemaal niet. Al die borsten, buiken, billen en geslachten. 

Naakt bij de patattent in de rij voor patat en naakt patat eten, dat vind ik wel het allerraarst. En tegelijk heb ik erge zin in patat.

Foto's maken is natuurlijk uit den boze. Ik doe het dan ook stiekem, blind, uit de heup. Maar ik doe het lekker toch.

Opeens heb ik het gevoel dat ik deze blog al eens eerder geschreven heb. En ja door, dit schreef ik op in augustus 2009.

Geen opmerkingen: