woensdag 5 augustus 2015

Zitzakken

Het is zó komkommertijd, zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt. Er is helemaal geen nieuws. Ik zoek me suf en kan ook helemaal geen leuke foto vinden voor bij de column. Deze column hebben we twee jaar geleden bedacht: een grote opvallende foto die je recht in je gezicht en je hart treft  en dan maak ik daar een luchtig-maar-diep (of diep-maar-luchtig) tekstje bij. Maar dan moet je wel een foto hebben. Bien vraagt: wanneer komt de column en ik piep: Ik heb geen foto! 

En dan komt Vinnie op de proppen met deze. Een event aan het IJ, waarin mensen die thuis niet aan lezen toekomen en groupe op blauwe zitzakken gaan zitten lezen. Daar heb ik natuurlijk 1001 gedachten over dus dan is de column er ook zo.

Levensles:  je moet vertrouwen hebben in de dingen. Alles komt altijd goed.

Geen opmerkingen: