zondag 29 maart 2020

Homeland

Nog maar pas heb ik ontdekt dat je Netflix (dat ik op de iPad kijk, met de iPad op schoot, koptelefoon in, alsof je een boek leest) ook op tv kunt kijken. Dat kwam zo: het is alweer vele jaren geleden dat Bobby en ik samen series keken. De tijd van de dvd-series die je aan elkaar uitleende. Veel Zweedse series. en toen wilde Bobby weer een serie kijken uit zijn plank dvd's. Maar die zijn heel oud. We keken een James Bond uit 1985 of 1968, daar wil ik van af zijn. Nou ja enfin, toen ging ik eens googelen op Netflix en Xs4all, en nu blijkt er in het tv-menu een knop 'Apps' te zitten en app 1 is  Netflix.  

Maar wat nu? Mijn Schoonzusje te Istanboel stuurt wat tips over wat zij sámen met AJ kijkt, en over waar hun zonen naar kijken en een van de tips is Homeland. OK, zegt Bobby, dan gaan we Homeland proberen. 

Het is heel spannend, je wordt er weer helemaal ingezogen. En gezellig together in deze eenzame tijden. Dus nu hebben we al vier afleveringen Homeland gezien.  CIA, Irak. Ik maak me wel een beetje zorgen dat er acht seizoenen zijn.

Geen opmerkingen: