zaterdag 7 maart 2020

Dagje uit

Kent u die mop van die mensen die naar Parijs gingen? Die gingen niet. Zo voel ik me nu. De vrijwillige taxidienst waar ik voor rijd heeft voor de vrijwilligers een uitje geregeld naar het Louwman Museum in Wassenaar. Een museum met oldtimers. Daar zou ik nou zelf niet zo gauw naar toe gaan, maar je kunt je altijd weer laten verrassen. Bij mijn weten volgens een mail zouden we om 09u vertrekken, met een bus, en ik was juist extra vroeg opgestaan op een beetje fris te kunnen kwebbelen met de collega’s. De ochtendstond. 

En ik sta daar voor mijn gevoel ruim op tijd (om 08.50u) maar te wachten: geen bus en geen mens te bekennen. Niemand neemt een telefoon op.

Blijkt er een paar dagen geleden een groeps-appje geweest te zijn dat de bus er om 08.30u staat en dat ze uiterlijk om 08.45u vertrekken. In de hausse aan appjes waar medewerkers proberen diensten te ruilen moet die mij ontgaan zijn. Blijkbaar hebben de anderen het wel gezien. Al die communicatiekanalen ook...

Geen opmerkingen: