donderdag 5 maart 2020

Kunst te koop

Nu heb ik zomaar twéé gegadigden voor mijn kraanvogels! Dat is leuk! Ze wonen allebei op het Mecklenburg Vorpommernse platteland, waar de kraanvogel meer tot het dagelijks leven hoort dan hier. Nu moet ik verzendbare lijstjes aanschaffen, met plexiglas, zodat ik de ingelijste kunstwerkjes per post kan verzenden. Want zelf bezorgen gaat nog wel naar het land van Maas en Waal, maar niet helemaal naar MeckPom.


Laat ik even reclame maken. Mocht u denken: ik wil ook wel zo’n ingelijst werkje, of drie: ik heb bijvoorbeeld ook prachtige lentebloemen, al zelf ik het zelf, zoals de magnolia. En zwanen, en moestuintekeningen, ook te gebruiken voor uitnodigingen en andere toepassingen. En cadeaus. Ze zijn iets kleiner dan A4-formaat en ze gaan in lijstjes van 30x40 met passe-partout. Mocht u denken: ja wat een goed idee! Veel tekeningen staan op dit blog onder de tag ‘Tekeningen’ en natuurlijk ook op lucietheodora.com.


Geen opmerkingen: