maandag 15 februari 2021

The morning after

Na regen komt zonneschijn en na ijspret kom dit. Ik heb nog op het ijs gestaan, met stramme benen. Voor de blije foto. Ik deed net of ik schaatste. En die kon ik toen aan de Geschwister sturen. Kijk!

De meeste buren waren op schoenen op het ijs dus in die zin was ik best een held. 

Maar er is een stenen talud bij de waterrand en het was vooral niet eenvoudig opstappen, wat ik gehoopt had. Dat ging behoorlijk knullig. We hebben een nieuwe vriend Tijs, Bobby’s jonge vriend met bijl, hij is een jaar of toen, die heel behulpzaam was maar achteraf toen hij bij ons kwam nakletsen lief maar toch genadeloos zei dat het nogal komisch was geweest, zoals ik het ijs op strompelde. 

Daarna kwam er veel code-rood-gejeuzel gisteren en vanmorgen op RTV-Utrecht meldingen dat het enorm meeviel. Maar wandelen viel niet mee.

Geen opmerkingen: