zaterdag 6 februari 2021

Zing

Zoals al eerder gezegd heb ik besloten weer wat online zingen uit te proberen en er niet teveel erover te urmen. Als het niet bevalt er gewoon mee stoppen. Ik mis zingen, je stroomt er lekker van door, en ze zijn er nu vast verder mee dan een jaar geleden. Morgenochtend ga ik weer een nieuw online-zingen avontuur aan. Nu met Hans Veldhuizen. MPDuo heet zijn bedrijf, samen met Marije de Vries. Bij hen was live alles perfect: de materialen, de organisatie, de ontvangst, je verzint het niet. Dus wie weet doen ze het online óók perfect.

Nu doen ze vier zondagochtenden in februari. Morgen gaan we zingen 'Dona Nobis Pacem' van Mozart, 'She's always a woman to me' van Billy Joel, 'Lidia, spina del mio core' van Monteverdi, en een Schots volksliedje 'Loch Lomond'. Woensdagavond hebben we de bladmuziek en vier mp-3-tjes gekregen om mee te oefenen. Dat lukt me maar moeilijk. Op la-la-la kan ik een beetje meekomen, maar de tekst... 

Geen opmerkingen: