woensdag 24 februari 2021

Her name was Nola

Het doet me goed om me weer goed te concentreren op serieuze stukken. Ik had hier vorige week al wat uit de losse pols geschreven over Nola, maar nu moest het serieuzer voor Zwaze. Je moet dan echt blijven zitten en doorploegen tot het klaar is. En dan gaat het naar Hani501 die mijn persoonlijke eindredacteur is, al heel, heel lang. En zij kuist het nu wat op de persoonlijke ontboezemingen en wonderlijke privé-uitdrukkingen - waar ik vaak zo’n plezier aan beleef. Die ontboezemingen reserveren we maar voor hier, zo zijn wij overeengekomen. Maar soms kan ik het niet laten en kunnen ze geschrapt. Misschien vindt u het aardig het deskundologische stuk ook nog te lezen. Dat staat hier.

Naschrift: Hani501 schrijft: ‘Jouw tone-of-voice is onderzoekend. Die van Zwaze deskundigend.’ Kijk, dat vind ik nou mooi gevonden.

Geen opmerkingen: