woensdag 31 juli 2013

Komkommertijd

Zwager4 stuurt me om 02.11 uur des nachts een artikel uit de digitale Trouw die in papierenvorm pas morgenochtend op de mat ligt. Het gaat over lusteloze bavianen in de dierentuin te Emmen - voor wie dat niet weet: ons land van herkomst. Dat vind ik nou geestig. De afbeelding die hij stuurt is echter niet goed afgesneden, dus ga ik op mijn beurt ook maar een krant downloaden. Hoeveel mensen zouden dat 's nachts doen?

Het verhaal: die bavianen zijn onverklaarbaar lusteloos. Met zijn allen. En het is al de derde keer dat dit gebeurt. Niemand kan het verklaren. De vorige keren was het na  een week weer over dus dat hopen ze nu ook maar. Je reinste komkommertijd.

Slapeloosheid is misschien wel een volksziekte! Maar zo is het wel gezelig. Zwager4 en ik spelen zo om het half uur onze beurt bij Wordfeud. Gelukkig beginnen we niet te Whatsappen. Dat zou op en een of andere manier te erg zijn: 's nachts appen met je Zwager.

Geen opmerkingen: